باغ تالار,تشریفات مجالس,خدمات مجالس,تشریفات عروسی,باغ تالار عروسی

باغ تالار و تشریفات لوکس لشکری برگزارکننده بزرگترین تشریفات مجالس,خدمات,باغ تالار عروسی در ایران

باغ تالار,تشریفات مجالس,خدمات مجالس,تشریفات عروسی,باغ تالار عروسی

باغ تالار و تشریفات لوکس لشکری برگزارکننده بزرگترین تشریفات مجالس,خدمات,باغ تالار عروسی در ایران

باغ تالار,تشریفات مجالس,خدمات مجالس,تشریفات عروسی,باغ تالار عروسی

در پی بیش از 15 سال آموختیم چگونه رویایی ترین شب زندگیتان را خلق کنیم تشریفات لوکس لشکری مبدع ایده های نوآورانه در برگزاری ضیافت های باشکوه برای آنان که بهترین ها را طلب می کنند.
تشریفات لوکس لشکری ارائه دهنده تشریفات مجالس , خدمات مجالس و برگزار کننده لوکس ترین و تشریفاتی ترین مجالس عروسی , عقد و نامزدی در باغ تالار مجلل و لوکس پیام لشکری

بایگانی

۱۲ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است


رسم و رسومات مراسم عروسی
چرا لباس عروسی را به رنگ سفید انتخاب می کنیم؟
رسم انتخاب لباس سفید برای عروس از دوران ملکه ویکتوریا مرسوم شد. رنگ سفید به عنوان نماد پاکی و بی گناهی و به نشانه احساس پاک به همسر برای لباس عروسی انتخاب می شد.این رنگ به عنوان رنگی مناسب و عالی برای لباس عروس انتخاب شده بود و تا به امروز ادامه یافته است.. 

کیک عروسی 
در گذشته نان توسط داماد خرد خرد شده و به نشانه ی برکت به سر عروس ریخته می شد . اما بعد ها توسط یک کیک پز فرانسوی کیک های تزئین شده برای عروسی و جشن ها جایگزین رسم ریختن نان شد و این رسم به فراموشی سپرده شد . 

دلیل پرتاپ دسته گل عروس در آخر مجلس چیست؟
پرتاب دسته گل به سمت دختر و پسرهای مجرد مجلس , یک رسم کهن و بسیار زیباست. این مراسم معمولا بعد از بریدن کیک و در اواخر مجلس برگزار می شود و بر این باورند کسی که موفق به دریافت دسته گل شود نفر بعدی خواهد بود که ازدواج می کند.. 

پاشیدن برنج بر سر عروس و داماد
رسم پاشیدن برنج بر سر عروس و داماد یک رسم باستانی و کهن است. زیرا برنج را نماد و نشانه ی برکت می دانند به همین دلیل بر این معتقدند که با ریختن برنج بر سر عروس و داماد زندگیشان سرشار از برکت و شانس خواهد بود. 

چرا حلقه ازدواج را در دست چپ می اندازند؟
در گذشته بر این باور بودند که انگشت دوم دست چپ با قلب رابطه مستقیم دارد و همچنین نشان دهنده ی احساسات و ایجاد حس خوشبینی در فرد است.به همین دلیل از آن زمان حلقه ازدواج را در انگشت دوم دست چپ می اندازند. 

ماه عسل ماه عسل رسمی است که عروس و داماد مدتی را در قالب سفر با یکدیگر می گذارانند.حدود چهار هزار سال پیش در بابل باستان رسمی بود که پدرعروس برای دامادش یک نوع نوشیدنی شیرین که از عسل تهیه می شده می داده و به همین دلیل به ماه اول بعد از ازدواج ماه عسل می گفتند.
  • payam-lashkari


چند ایده کوچک و جذاب برای خاص تر کردن مراسم عروسی


دوره ای که شما درحال آماده شدن برای مراسم عروسی خود هستید, دوره ای پر از استرس و هم چنین پر هیجان و زیبا است. مدیریت تمام بخش های عروسی در دست شماست. اینکه چه کسانی را به جشن خود دعوت کنید یا چه کسانی را دعوت نکنید! چه غذایی برای مهمانان تدارک دیده شود؟! انتخاب گروه موسیقی و موزیک جشنتان و بسیاری از موارد دیگر...
اما تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توانید صاحب یک عروسی خاص شوید؟!
ما در این قسمت مواردی را به شما پیشنهاد می کنیم تا مراسم عروسی خود را تبدیل به یک جشن خاص و هیجان انگیز کند: 

چاپ عکس عروس و داماد به صورت پازل
شما می توانید یکی از عکس های دونفره تان را به سلیقه ی خودتان به صورت پازل سفارش دهید و روی یک میز در سالن عروسی یا باغ تالار به همراه یک ماژیک قرار دهید .
حال از مهمانان خود بخواهید که هنگام ورود پشت هرتکه از پازل عکستان متنی را به عنوان یادگاری برایتان بنویسند
ایده ای کوچک اما خاطره ساز برای شما و میهمانانتان 

درست کردن آلبوم خاطرات شما و همسرتان
شما می توانید با تعدادی از عکس هایی که با آنها خاطره مشترک دارید و برایتان ارزشمندند آلبوم عکسی ایجاد کرده و یادداشت هایی مرتبط با عکس را روی آن بنویسید و آنرا روی میز عروسیتان قرار دهید.
مشاهده عکس ها و خاطرات شما می تواند برای مهمانان شما بسیار جذاب باشد 

درست کردن میز کودک در سالن یا باغ تالار
از مدیریت تالار تقاضا کنید تا یکی از میزهای پذیرایی را مختص کودکان قرار دهد و مناسب آنها با انواع شکلات و خوراکی های رنگی و خوشمزه که نظر میهمانان کودک شما را جلب کند تزئین کند. 

قرار دادن تعداد زیادی فشفشه و شمع
آماده کردن تعدادی فشفشه برای مهمانان هنگامی که در حال تماشای کلیپ عروسی شما می باشند مس تواند ایده ای بسیار جداب باشد و در زیبایی فیلم عروسی شما بسیار تاثیرگذار!! 

آتش بازی
اگر بتوانید مراسم آتش بازی را در برنامه ی عروسی خود جای دهید موفق خواهید شد مهمانان و عروس خانم را شگفت انگیز کنید .آتش بازی یکی از کارهای هیجان انگیز است که در عروسی و جشن ها برگزار میگردد.
  • payam-lashkari

بستن کمر عروس 

اگر چه رسم و رسومات عروسی در مناطق مختلف متفاوت است اما برخی از سنت های مشترک هم بین مناطق و اقوام مختلف وجود دارد
یکی از این سنت ها بستن کمر عروس توسط برادر کوچکتر داماد یا یکی از اقوام نزدیک است اما هنوز به طور دقیق مشخص نیست که این سنت از چه سالی رایج شده , فقط مفهوم و دلیل این رسم است که مشخص شده.
بستن کمر عروس معمولا با یک بند یا روبان قرمز انجام می گیرد کسی که این روبان قرمز رنگ را به دست دارد دو مرتبه از دور کمر عروس بند را رد کرده و بار سوم آن را به کمرش می بندد. بعد از بستن کمر پدر عروس پول ویا سکه ای را به روبان قرمز وصل می کند که می گویند به عنوان آخرین پولی است که پدر عروس به دخترش در منزلش می دهد.
بعد از بستن کمر عروس نوبت به نشستن عروس روی صندلی اش است.که معمولا در این مواقع خواهران عروس یا اقوام نزدیک او روی صندلی نشسته و بعد از دریافت پول از عروس جای خود را به عروس می دهند.
در این سنت بعضی عروس خانم رسم دارند که کمرقرمز خود را نگه داشته و اگر فرزند اول آنها پسر شد تکه ای از روبان را برداشته و به سرشانه ی لباس فرزندشان وصل کنند و به آن پول آویزان کنند. 
امروزه هستند کسانی که موافق برگزاری این رسم و رسومات در مجالس عروسی خود نیستند , اما این سنت ها نشان دهنده ی فرهنگ ماست و اجرای آنها نوعی اصالت و زیبایی به عروسی شما می بخشد
  • payam-lashkari

هنگام انتخاب کارت دعوت عروسی چه نکاتی را در نظر بگیریم؟ 
قبل از انتخاب کارت عروسی ابتدا فهرستی از مهمانان خود تهیه کنید یکی از موضوعاتی که معمولا عروس و داماد ها سر آن به مشکل بر می خورند تعداد مهمان هایی است که قرار است به عروسی شان دعوت کنند بنابراین ابتدا لیستی کامل از مهمانانی که قرار است به عروسی شما دعوت شوند تهیه کنید و و از پیش آمدن چنین مشکلی جلوگیری کنید. 

کارت عروسی خود را مناسب با تم عروسیتان انتخاب کنید
سعی کنید کارت عروسی خود را متناسب با برنامه ریزی هایی که برای عروسی خود کرده اید , طرح و رنگی که برای دکوراسیون و تزئینات مجلس خود انتخاب کرده اید سفارش دهید. اگر قصد دارید عروسی خود را به صورت ساده برگزار کنید می توانید طرح کارت عروسی خود را طرحی لوکس و پر زرق و برق استفاده کنید. زیرا مهمانان شما با دیدن کارت دعوت لوکس ,تصویری مجلل از عروسی شما را در ذهن خود تصور می کنند. پس کارت عروسی شما تاثیر بسیاری در تصور دیگران نسبت به عروسی شما دارد.
اگر کارت عروسی خود را به رنگ سفید یا شیری انتخاب کنید در اصل به مهمانانتان می گویید که به یک عروسی شیک و کلاسیک دعوت می شوند.
اما امروزه بسیاری از افراد ترجیح می دهند که عروسی خود را در فضای باز و باغ تالاربرگزار کنند, در این صورت می بایست از کارت های رنگی با طرح گل های مختلف استفاده کنید که اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. 

فقط اطلاعات مهم عروسی را در کارت درج کنید
در کارت دعوت عروسی فقط اطلاعات مربوط به جشن عروسیتان را درج کنید. اطلاعات باید مختصر و مفید و به شرح زیر باشند: 
در ابتدا نام عروس و داماد
سپس تاریخ و زمان عروسی
مکان برگزاری جشن عروسی
سپس مشخص کنید که مهمانان شما به صرف شام یا شیرینی دعوتند به مجلس شما.
و در آخر از آنها تقاضا کنید تا در مراسم عروسی شما شرکت کنند به عنوان مثال "صمیمانه از شما دعوت می کنیم تا در مراسم عروسی ما شرکت کنید" 
فراموش نکنید که نام شخصی را که دعوت میکنید در پشت کارت مربوط به آن شخص یا خانواده حتما ذکر کنید. در این صورت شما هم احترام لازم را به مهمانتان گذاشته و هم کارت دعوت شما به عنوان یادگاری برای مهمانتان باقی خواهد ماند. 

علاوه بر این موارد شما باید میزان بودجه خود را نیز برای سفارش کارت در نظر بگیرید.

  • payam-lashkari

http://www.payamlashkari.com/

سورمه ای و نقره ای
این طور که مشخص است در عروسی هایی که قرار است در زمستان 95 برگزار شوند از رنگ آبی تیره مایل به سورمه ای و نقره ای در تشریفات مجالس و تزئینات استقبال زیادی خواهد شد. بکار بردن این دو رنگ در کنار هم ترکیب بسیار خوبی می شود و در جذابیت تشریفات مجالس شما تاثیر بسزایی خواهد داشت. بنابراین اگر قرار است مراسم ازدواجتان را در زمستان برگزار کنید و در مراسم خود تشریفاتی مجلل بکار ببرید پیشنهاد ما به شما استفاده از ترکیب دو رنگ سورمه ای و نقره ای است. 




رنگ زرد
رنگ زرد , رنگ انتخابی برای عروسی و مجالسی است که در بهار و تابستان 95 برگزار می شوند .
اگر عروسی شما در فضای باز مانند باغ تالار برگزار می شود می توانید ازین رنگ که رنگ انتخابی تشریفات عروسی امسال است در تزئینات کیک عروسی , تشریفات پذیرایی و حتی دسته گل عروس استفاده کنید.این رنگ در سال پیش هم بسیار پر طرفدار بوده و تا امسال هم دیده می شود که همچنان در تشریفات مجالس بکار برده می شود. 




رنگ گلبهی, رنگ تابستان 95
از بین تمامی رنگ های تابستان, رنگ گلبهی و صورتی ملایم برای تشریفات مجالس و تزئینات عروسی بسیار مناسب می باشد و هم چنین رنگ انتخابی تشریفات و تزئینات عروسی در سال 95.
اگر شما باغ تالار را در فصل تابستان برای برگزاری عروسی خود برگزیده اید, بهترین رنگ برای تزئینات و تشریفات مجلس عروسی خود رنگ گلبهی است. می توانید این رنگ را در لباس ساقدوش های عروس, دسته گل عروس, تزئینات میز پذیرایی و ... بکار ببرید. پس اگر خواستار یک عروسی با رنگ شاد و جذاب هستید, ما رنگ گلبهی و یا صورتی کم رنگ را در این فصل به شما پیشنهاد می دهیم. 




رنگ پاییز امسال
حال به رنگ انتخابی زمستان امسال برای تزئینات عروسی و تشریفات مجالس می رسیم. هر سال رنگ قهوه ای , نارنجی و سبز برای تشریفات و تزئینات عروسی بکار می رود اما رنگ انتخابی امسال برای مجالس رنگ بنفش مایل به قرمز است.
علاوه بر رنگ فصل ها شما می توانید از اشیا و وسایل تزئینی مناسب آن فصل هم در تشریفات مجلس عروسی خود استفاده کنید. بطور مثال می توانید از گل های آن فصل در تزئین میزهای پذیرایی یا دسته گل عروس استفاده کنید یا اگر مراسمتان در روزهای بارانی است چترهای تزئینی کوچک را روی میزهای پذیرایی تالار بکار ببرید. 
  • payam-lashkari

http://www.payamlashkari.com/

تم سیاه و سفید برای عروسیتان

قبل از انتخاب تم عروسیتان مکان و تاریخ برگزاری عروسیتان را مشخص کنید سپس مناسب با باغ تالار یا سالنی که رزرو کرده اید تم عروسیتان را انتخاب کنید. حال اگر شما تصمیم دارید که تزئینات و تشریفات عروسی شما بر اساس رنگ سیاه و سفید انجام گیرد ما در اینجا مواردی را آورده ایم که شما را در انتخاب لباس عروس, کیک عروسی, دسته گل عروس و ... راهنمایی خواهد کرد. 

لباس عروس
مسلما انتخاب لباس عروس یکی از موارد بسیار مهم برای عروس خانم هاست اما زمانیکه تم انتخابی عروسیتان سیاه و سفید هم باشد این انتخاب بسیار سخت تر هم می شود. اگر بخواهید لباس عروستان نیز هماهنگ با تم عروسیتان که سیاه و سفید است باشد بهتر است رنگ زمینه لباستان را همان رنگ سفید و برای جزئیات لباس رنگ مشکی را انتخاب کنید.
به طور مثال می توانید یک لباس عروس ساده را انتخاب کنید و با یک کمر ظریف سیاه رنگ به آن جلوه دهید. همینطور می توانید فقط بخش بالاتنه لباس را با با رنگ مشکی کار کنید و دامن آن را کاملا سفید رها کنید. ویا می توانید با تو و یا سنگ های مشکی بروی قسمت های مختلف لباس , با توجه سلیقه شخصیتان کار کنید و لباس عروسی زیبا مناسب با تم سیاه و سفید آماده کنید. 

باغ تالار


کیک عروسی
کیک عروسی متناسب با تم سیاه و سفید کمی انتخاب شما را در مدل و تزئینات آن سخت خواهد کرد زیرا دیگر نمی توان کیک را با گل ها و رنگ های متنوع تزئین کرد و فقط باید در آن از دو رنگ سیاه و سفید استفاده کرد.
در صورتی که بتوانید طرحی کاملا مناسب رنگ سیاه و سفید انتخاب کنید و این دو رنگ را در کنار یکدیگر به طور صحیح بکار ببرید می توانید یک کیک فوق العاده شیک و کلاسیک برای جشن عروسی خود خلق کنید. 

باغ تالار


دسته گل عروس
شما می توانید دسته گل عروسی خود را باتوجه به تم و فصل برگزاری مراسمتان انتخاب کنید. عروسی شما تابستان و یا پاییز, زمستان و یا بهار هم که باشد فرقی نمیکند , ‌ در صورتی که تم انتخابی شما برای عروسیتان سیاه و سفید باشد می توانید رز سفیدو یا ارکیده سفید را برای دسته گلتان انتخاب کنید و با روبانی به رنگ مشکی آن را تزیین کنید. در این صورت شما صاحب یک دسته گل بسیار شیک و خاص شده اید. 

باغ تالار


میز پذیرایی
یکی از مواردی که باید در آن ظرافت به خرج دهید دکوراسیون میزهای پذیرایی سالن و با باغ تالار مراسم شماست. تزئینات میزهای پذیرایی نیز باید متناسب با تم انتخابیتان انجام گیرد. پیشنهاد ما به شما در این زمینه راهنمایی گرفتن از کسانی است که در زمینه خدمات و تشریفات مجالس فعالیت می کنند است. مسلما آنها می توانند ایده هایی بسیار زیبا و خاص از ترکیب دو رنگ سفید و مشکی خلق کنند. 

باغ تالار


لباس ساقدوش های عروس و داماد
ساقدوش عروس و داماد جذابیت و زیبایی خاصی را به عروس و داماد و همینطور ظاهر عروسی شما می بخشد. هم چنین باید به رنگ لباس ساقدوش ها در کنار عروس و داماد اهمیت داد. حال اگر شما تم سیاه و سفید را برای عروسی خود برگزیده اید می توانید لباس های ساقدوش ها را به رنگ مشکی سفارش دهید این تضاد رنگ میان شما و ساقدوش ها می تواند بسیار خیره کننده باشد. 

باغ تالار
  • payam-lashkari

نکاتی مهم در انتخاب ماشین عروس و شیک کردن آن


سرانجام آن روزی که مدت ها انتظارش را می کشیدید روزی که خود را برای آماده کرده اید,آن روز فراموش نشدنی فرا رسیده .حال زمان آن است که به فکر تشریفات مجالس خود باشید.
ماشین عروس شما یکی از تشریفات مجالس شما به حساب می آید. اما تا بحال به این فکر کرده اید که با چه ماشین و با چه تزئیناتی قرار است وارد باغ تالار عروسیتان شوید؟!
ما در اینجا نکاتی را آورده ایم که شما را در انتخاب ماشین عروسیتان راهنمایی می کند: 
فراموش نکنید که روز عروسیتان یکی از خاص ترین و فراموش نشدنی ترین روزهای زندگیتان است . بنابراین تمام جزئیات عروسی شما مانند مکانی که برای جشن خود انتخاب کرده اید, گروه موسیقی, غذا, لباس عروس و حتی کفش عروسی شما باید با یکدیگر مطابقت داشته باشند.همینطور که همه ی این موارد باید با یکدیگر مطابقت داشته باشند ماشین عروسی شما نیز نکته ی مهمی است که باید با سایر جزئیات مجلس شما سازگار باشد. 
اگر مراسم شما قرار است در یک روز گرم تابستانی برگزار شود ماشین عروسی شما باید مناسب با هوای گرم انتخاب شود. بهترین گزینه برای شما می تواند ماشینی باشد که سقف ان کاملا باز بوده یا اگر محل عروسی شما از لحاظ مسافت فاصله ی چندانی ندارد و در نزدیکی آتلیه یا آرایشگاه عروس می باشد می توانید این مسافت را با کالسکه و اسب طی کنید.این گزینه مجلس عروسی شما را تبدیل به یک عروسی خاص و رویایی می کند. 
اتخاب ماشین عروس با توجه به مدل لباس عروستان
اگر لباس عروس شما دارای دامن پرچین و دنباله ای بلند است بهتر است به فکر ماشینی باشید که اتاق آن بزرگ بوده و به اندازه ی کافی جا داشته باشد تا لباس عروستان آسیب نبیند و چروک نشود. 
می توانید ماشین عروس خود را با گل های رنگارنگ , بالن , قلب و... تزئین کنید.ما پیشنهاد می کنیم که از گل های درشت استفاده کنید تا جلوه ی بیشتری داشته باشد.در هنگام سفارش گل برای ماشین عروس سعی کنید رنگ گل ها با رنگ ماشین متضاد باشد مثلا اگر رنگ ماشین شما سفید است بهتر است با گل سفید تزئین نشود بلکه انواع گل های رنگی جلوه ی بیشتری خواهد داشت.اگر رنگ ماشینتان نقره ای است بهتر است از گل هایی با رنگ زرشکی یا قرمز استفاده کنید هم چنین اگر رنگ ماشین عروسی شما مشکی است به هیچ وجه کل ماشین را با رنگ سفید یکدست تزئین نکنید زیرا شبیه به ماشین های مراسم تدفین می شود.این گزینه کاملا سلیقه ای است و به نظر شخصی شما بستگی دارد. 
اگر قصد دارید اتومبیل عروسی خود را به صورت ساعتی کرایه کنید حتما یک یا دوساعت اضافه را در نظر بگیرید تا برای تحویل آن استرس و اضطراب نداشته باشد. 
  • payam-lashkari
یکی از مهم ترین تصمیمات زندگی شما انتخاب لباس عروسی شماست. شما می توانید با در نطر گرفتن مواردی که در اینجا آورده شده و با توجه به اندامتان لباس عروس مناسب و شایسته خود را برگزینید 
تعیین کردن میزان بودجه برای لباس عروسیتان

تناسب لباس عروس با تم عروسیتان


تصمیم گیری در مورد سبک لباس عروستان


انتخاب لباس عروس با توجه به فرم اندامتاناگر دارای اندام گلابی شکل هستیدبهتر است لباس عروسی شما از خط کمر دارای دامنی پر چین و کلوش باشد و قسمت های باریک اندام شما کاملا مشخص شود.. بنابراین به دنبال دامنی باشید که کمی پف دار باشد و دارای کمی دنباله که به زمین کشیده شود. 


اگر دارای اندام سیب شکل هستید در این صورت باید لباسی را انتخاب کنید که دور کمر شما باریک و ظریف به نظر برسد. میتوانید از لباس های دارای کمربند استفاده کنید تا اندام شما را به شکل حرف A نشان دهد. مدل یقه برای این نوع اندام یقه هفت است زیرا نگاه را به صورت عمودی می کند نه افقی! 


اگر دارای قد بلند هستیدبه دنبال یک لباس عروس ساده باشید.به این نکته توجه کنید که قد لباستان حتما باید با قد شما متناسب باشد و دامن آن تا زیر مچ پا امتداد داشته باشد. در صورت انتخاب یک لباس ساده باید در آٰرایش مو و صورت خود دقت به خرج دهید .در این صورت بهتر است آرایش مو و چهره شما بسیار ساده هم نباشد 


اگر جزء افراد ریز نقش هستیددر این صورت سعی کنید لباسی انتخاب کنید که در ناحیه کمر کشیده تر شود تا قدتان را بلندتر نشان دهد.جنس پارچه لباس سلیقه ای است و به نظر خودتان بستگی دارد اما ما پارچه های درخشان و براق را به شما پیشنهاد می دهیم. 


اگر دارای اندام مستطیل شکل هستیدبه دنبال لباسی باشید که به اندامتان انحنای لازم را بدهد.مانند دامن های پف دار که باعث ایجاد برآمدگی در قسمت پایین تنه می شود.هم چنین برای پر بنظر رسیدن بالاتنه خود می توانید از لباس هایی استفاده کنید که در قسمت بالاتنه آنها بسیا کار شده یا چند لایه می باشد. 


اگر شما جزء افراد سایز بزرگ هستیدبهتر است از لباس هایی استفاده کنید که دامن آنها از زیر ناحیه سینه شروع می شوند و دارای دنباله هستند. دنباله موجود در دامن می تواند اندام شما را کشیده نشان دهد و موجب شود لاغر تر به نظر برسید. در این صورت بهتر است از پارچه های ساتن استفاده کنید زیرا به دلیل کمی ضخامت لباس شما جذابتر به نظر می رسد .همچنین می توانید با پارچه های توری و ابریشمی نازک برای طراحی روی آن استفاده کنید.

http://www.payamlashkari.com/

  • payam-lashkari

http://www.payamlashkari.com/

عواملی که میتوانند در دکوراسیون سالن یا باغ تالار مجلستان موثر باشند:

گل آرایی سالن و میز های غذاخوری
راه های بسیاری برای استفاده از گل در دکوراسیون عروسی شما وجود دارد.قرار دادن یک شکوفه تک در بشقاب های میز غذاخوری یا پراکندگی گلبرگ ها روی میز , حلقه یا آویز گل یا گل هلی پیچیده به اطراف ستون ها می تواند در زیبایی میز غذاخوری سالن بسیار موثر باشد.

شمع آرایی
به کار بردن شمع در دکوراسیون عروسی می تواند یه نور ملایم و رایحه ای خوشبو در فضای سالن ایجاد نماید.


کیک عروسی


پوشش صندلی ها و میز غذاخوری


تزئینات جزئیات میز غذاخوری سالن یا باغ تالار مانند: تزئین دستمال سفره و حلقه دستمال و ... نیز میتواند در زیبایی دکوراسیون باغ تالار عروسیتان بسیار موثر باشد.

یادبود عروسی


رنگ لباس ساقدوش و دسته گل عروس

شما می توانید تمامی این موارد را با یک طرح تک رنگ در مجلس عروسی خود به کار ببرید.
انتخاب دکوراسیون عروسی در نهایت به سلیقه شخصی و میزان بودجه شما بستگی دارد.
  • payam-lashkari

http://www.payamlashkari.com/

انتخاب یک کیک عروسی خوب

یکی‌از مقدمات مهم مراسم عروسی انتخاب کیک عروسی است و مواردی مانند تم عروسی و بودجه مالی در این انتخاب موثرند.
انجام مراحل زیر انتخاب کیک عروسیتان را کمی برای شما راحت تر می کند 

اگر مراسمتان در ایامی است که به فصل عروسی مشهور است سعی کنید حدودا یک ماه قبل از مراسم عروسی خود کیک خود را سفارش دهید, زیرا در این ایام سفارشات از چندماه قبل دریافت شده است.

طرح اولیه کیک خود را مشخص کنید و به دنبال خلق ایده های جدید باشید
بطور مثال شما می توانید کیک عروسیتان را مناسب با تم جشنتان انتخاب کنید. همچنین می توانید از کاپ کیک های کوچک و متنوع که در اندازه های بسیار کوچک تهیه می شوند در کنار کیک عروسی خود به عنوان تزئین و زیبا کردن کیک عروسی خود استفاده کنید.
می توانید مجلات و کاتالوگ های در رابطه با عروسی را مشاهده کنید. یا از وب سایت های مختلف ایده های متنوع و جالبی را بگیرید. 

استفاده از کیک چند طبقه میوه ای
این نوع کیک استاندارد ترین کیک عروسی است که دارای سابقه ی طولانی نیز می باشد و معمولا هم مورد پسند اکثر مهمانان قرار می گیرد. 

کیک شکلاتی:
این مدل کیک نیز مدت کمی است که در عروسی ها مشاهده می شود و طرفداران بسیاری هم پیدا کرده 

بازدید از شیرینی پزی های مختلف و مشاهده نمونه کارهایشان
از قنادی های مختلف بازدید کنید و از آنها بخواهید نمونه کارهایشان را نشانتان دهند. هم چنین قبل از سفارش از طعم و مزه کیک هایشان اطمینان حاصل کنید. 

میزان بودجه خود را مشخص کنید
هنگامی که مدل کیک عروسی خود را انتخاب کردید به این نکته توجه کنید که میزان بودجه اختصاص داده شده به کیک چقدر است.پس از انتخاب مدل کیک به چندین شیرینی پزی مراجعه و قیمت ها را مقایسه کنید تا با حداقل هزینه بتوانید کیک دلخواهتان را داشته باشید.
  • payam-lashkari