باغ تالار,تشریفات مجالس,خدمات مجالس,تشریفات عروسی,باغ تالار عروسی

باغ تالار و تشریفات لوکس لشکری برگزارکننده بزرگترین تشریفات مجالس,خدمات,باغ تالار عروسی در ایران

باغ تالار,تشریفات مجالس,خدمات مجالس,تشریفات عروسی,باغ تالار عروسی

باغ تالار و تشریفات لوکس لشکری برگزارکننده بزرگترین تشریفات مجالس,خدمات,باغ تالار عروسی در ایران

باغ تالار,تشریفات مجالس,خدمات مجالس,تشریفات عروسی,باغ تالار عروسی

در پی بیش از 15 سال آموختیم چگونه رویایی ترین شب زندگیتان را خلق کنیم تشریفات لوکس لشکری مبدع ایده های نوآورانه در برگزاری ضیافت های باشکوه برای آنان که بهترین ها را طلب می کنند.
تشریفات لوکس لشکری ارائه دهنده تشریفات مجالس , خدمات مجالس و برگزار کننده لوکس ترین و تشریفاتی ترین مجالس عروسی , عقد و نامزدی در باغ تالار مجلل و لوکس پیام لشکری

بایگانی

تم سیاه و سفید برای عروسیتان

دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۵۶ ب.ظ

http://www.payamlashkari.com/

تم سیاه و سفید برای عروسیتان

قبل از انتخاب تم عروسیتان مکان و تاریخ برگزاری عروسیتان را مشخص کنید سپس مناسب با باغ تالار یا سالنی که رزرو کرده اید تم عروسیتان را انتخاب کنید. حال اگر شما تصمیم دارید که تزئینات و تشریفات عروسی شما بر اساس رنگ سیاه و سفید انجام گیرد ما در اینجا مواردی را آورده ایم که شما را در انتخاب لباس عروس, کیک عروسی, دسته گل عروس و ... راهنمایی خواهد کرد. 

لباس عروس
مسلما انتخاب لباس عروس یکی از موارد بسیار مهم برای عروس خانم هاست اما زمانیکه تم انتخابی عروسیتان سیاه و سفید هم باشد این انتخاب بسیار سخت تر هم می شود. اگر بخواهید لباس عروستان نیز هماهنگ با تم عروسیتان که سیاه و سفید است باشد بهتر است رنگ زمینه لباستان را همان رنگ سفید و برای جزئیات لباس رنگ مشکی را انتخاب کنید.
به طور مثال می توانید یک لباس عروس ساده را انتخاب کنید و با یک کمر ظریف سیاه رنگ به آن جلوه دهید. همینطور می توانید فقط بخش بالاتنه لباس را با با رنگ مشکی کار کنید و دامن آن را کاملا سفید رها کنید. ویا می توانید با تو و یا سنگ های مشکی بروی قسمت های مختلف لباس , با توجه سلیقه شخصیتان کار کنید و لباس عروسی زیبا مناسب با تم سیاه و سفید آماده کنید. 

باغ تالار


کیک عروسی
کیک عروسی متناسب با تم سیاه و سفید کمی انتخاب شما را در مدل و تزئینات آن سخت خواهد کرد زیرا دیگر نمی توان کیک را با گل ها و رنگ های متنوع تزئین کرد و فقط باید در آن از دو رنگ سیاه و سفید استفاده کرد.
در صورتی که بتوانید طرحی کاملا مناسب رنگ سیاه و سفید انتخاب کنید و این دو رنگ را در کنار یکدیگر به طور صحیح بکار ببرید می توانید یک کیک فوق العاده شیک و کلاسیک برای جشن عروسی خود خلق کنید. 

باغ تالار


دسته گل عروس
شما می توانید دسته گل عروسی خود را باتوجه به تم و فصل برگزاری مراسمتان انتخاب کنید. عروسی شما تابستان و یا پاییز, زمستان و یا بهار هم که باشد فرقی نمیکند , ‌ در صورتی که تم انتخابی شما برای عروسیتان سیاه و سفید باشد می توانید رز سفیدو یا ارکیده سفید را برای دسته گلتان انتخاب کنید و با روبانی به رنگ مشکی آن را تزیین کنید. در این صورت شما صاحب یک دسته گل بسیار شیک و خاص شده اید. 

باغ تالار


میز پذیرایی
یکی از مواردی که باید در آن ظرافت به خرج دهید دکوراسیون میزهای پذیرایی سالن و با باغ تالار مراسم شماست. تزئینات میزهای پذیرایی نیز باید متناسب با تم انتخابیتان انجام گیرد. پیشنهاد ما به شما در این زمینه راهنمایی گرفتن از کسانی است که در زمینه خدمات و تشریفات مجالس فعالیت می کنند است. مسلما آنها می توانند ایده هایی بسیار زیبا و خاص از ترکیب دو رنگ سفید و مشکی خلق کنند. 

باغ تالار


لباس ساقدوش های عروس و داماد
ساقدوش عروس و داماد جذابیت و زیبایی خاصی را به عروس و داماد و همینطور ظاهر عروسی شما می بخشد. هم چنین باید به رنگ لباس ساقدوش ها در کنار عروس و داماد اهمیت داد. حال اگر شما تم سیاه و سفید را برای عروسی خود برگزیده اید می توانید لباس های ساقدوش ها را به رنگ مشکی سفارش دهید این تضاد رنگ میان شما و ساقدوش ها می تواند بسیار خیره کننده باشد. 

باغ تالار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی