باغ تالار,تشریفات مجالس,خدمات مجالس,تشریفات عروسی,باغ تالار عروسی

باغ تالار و تشریفات لوکس لشکری برگزارکننده بزرگترین تشریفات مجالس,خدمات,باغ تالار عروسی در ایران

باغ تالار,تشریفات مجالس,خدمات مجالس,تشریفات عروسی,باغ تالار عروسی

باغ تالار و تشریفات لوکس لشکری برگزارکننده بزرگترین تشریفات مجالس,خدمات,باغ تالار عروسی در ایران

باغ تالار,تشریفات مجالس,خدمات مجالس,تشریفات عروسی,باغ تالار عروسی

در پی بیش از 15 سال آموختیم چگونه رویایی ترین شب زندگیتان را خلق کنیم تشریفات لوکس لشکری مبدع ایده های نوآورانه در برگزاری ضیافت های باشکوه برای آنان که بهترین ها را طلب می کنند.
تشریفات لوکس لشکری ارائه دهنده تشریفات مجالس , خدمات مجالس و برگزار کننده لوکس ترین و تشریفاتی ترین مجالس عروسی , عقد و نامزدی در باغ تالار مجلل و لوکس پیام لشکری

بایگانی

http://www.payamlashkari.com/

سورمه ای و نقره ای
این طور که مشخص است در عروسی هایی که قرار است در زمستان 95 برگزار شوند از رنگ آبی تیره مایل به سورمه ای و نقره ای در تشریفات مجالس و تزئینات استقبال زیادی خواهد شد. بکار بردن این دو رنگ در کنار هم ترکیب بسیار خوبی می شود و در جذابیت تشریفات مجالس شما تاثیر بسزایی خواهد داشت. بنابراین اگر قرار است مراسم ازدواجتان را در زمستان برگزار کنید و در مراسم خود تشریفاتی مجلل بکار ببرید پیشنهاد ما به شما استفاده از ترکیب دو رنگ سورمه ای و نقره ای است. 




رنگ زرد
رنگ زرد , رنگ انتخابی برای عروسی و مجالسی است که در بهار و تابستان 95 برگزار می شوند .
اگر عروسی شما در فضای باز مانند باغ تالار برگزار می شود می توانید ازین رنگ که رنگ انتخابی تشریفات عروسی امسال است در تزئینات کیک عروسی , تشریفات پذیرایی و حتی دسته گل عروس استفاده کنید.این رنگ در سال پیش هم بسیار پر طرفدار بوده و تا امسال هم دیده می شود که همچنان در تشریفات مجالس بکار برده می شود. 




رنگ گلبهی, رنگ تابستان 95
از بین تمامی رنگ های تابستان, رنگ گلبهی و صورتی ملایم برای تشریفات مجالس و تزئینات عروسی بسیار مناسب می باشد و هم چنین رنگ انتخابی تشریفات و تزئینات عروسی در سال 95.
اگر شما باغ تالار را در فصل تابستان برای برگزاری عروسی خود برگزیده اید, بهترین رنگ برای تزئینات و تشریفات مجلس عروسی خود رنگ گلبهی است. می توانید این رنگ را در لباس ساقدوش های عروس, دسته گل عروس, تزئینات میز پذیرایی و ... بکار ببرید. پس اگر خواستار یک عروسی با رنگ شاد و جذاب هستید, ما رنگ گلبهی و یا صورتی کم رنگ را در این فصل به شما پیشنهاد می دهیم. 




رنگ پاییز امسال
حال به رنگ انتخابی زمستان امسال برای تزئینات عروسی و تشریفات مجالس می رسیم. هر سال رنگ قهوه ای , نارنجی و سبز برای تشریفات و تزئینات عروسی بکار می رود اما رنگ انتخابی امسال برای مجالس رنگ بنفش مایل به قرمز است.
علاوه بر رنگ فصل ها شما می توانید از اشیا و وسایل تزئینی مناسب آن فصل هم در تشریفات مجلس عروسی خود استفاده کنید. بطور مثال می توانید از گل های آن فصل در تزئین میزهای پذیرایی یا دسته گل عروس استفاده کنید یا اگر مراسمتان در روزهای بارانی است چترهای تزئینی کوچک را روی میزهای پذیرایی تالار بکار ببرید. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی