باغ تالار,تشریفات مجالس,خدمات مجالس,تشریفات عروسی,باغ تالار عروسی

باغ تالار و تشریفات لوکس لشکری برگزارکننده بزرگترین تشریفات مجالس,خدمات,باغ تالار عروسی در ایران

باغ تالار,تشریفات مجالس,خدمات مجالس,تشریفات عروسی,باغ تالار عروسی

باغ تالار و تشریفات لوکس لشکری برگزارکننده بزرگترین تشریفات مجالس,خدمات,باغ تالار عروسی در ایران

باغ تالار,تشریفات مجالس,خدمات مجالس,تشریفات عروسی,باغ تالار عروسی

در پی بیش از 15 سال آموختیم چگونه رویایی ترین شب زندگیتان را خلق کنیم تشریفات لوکس لشکری مبدع ایده های نوآورانه در برگزاری ضیافت های باشکوه برای آنان که بهترین ها را طلب می کنند.
تشریفات لوکس لشکری ارائه دهنده تشریفات مجالس , خدمات مجالس و برگزار کننده لوکس ترین و تشریفاتی ترین مجالس عروسی , عقد و نامزدی در باغ تالار مجلل و لوکس پیام لشکری

بایگانی

گل آرایی و تزئین باغ تالار با گل رز

يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۹ ق.ظ

http://www.payamlashkari.com\

در صورتی که گل آرایی مراسمتان را با گل های رز سرخ یا سفید انجام دهید باغ تالار یا سالن عروسی شما جلوه بیشتری پیدا می کند. 

چرا گل رز را در تزئینات بکار ببریم؟ 
یکی از مزیت های استفاده از گل رز دز دکوراسیون و تزئینات این است که بعد از اتمام مراسم عروسی می توانید از گلبرگ های آن یا شاخه گل های سالم آن در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید یا بصورت یادگاری از عروسی خود آنها را خشک کرده و نگه داری کنید. 

یکی دیگر از کاربردهای گل رز در تزئینات و دکوراسین جشن عروستان , گل آرایی جایگاه عروس و داماد می باشد. پراکنده کردن گلبرگ های رز روی میز عروس و داماد می تواند جذابیت خاصی را به آن ببخشد.همچنین استفاده از گل رز در قوطی های شیشه ای و قرار دادن شمع در کنار آن می تواند فضای عروسی شما را به یک فضای عاشقانه تبدیل کند. 

چند عدد گل رز برای تزئینات باغ تالار مناسب است؟ 
تعداد گل هایی که قرار است در تزئینات باغ تالار شما بکار رود بستگی به تعداد میزهای پذیرایی مهمانان دارد. این نکته را نیز در نظر داشته اشید که اگر قرار است سفره ی عقد هم داشته باشید تعداد گل هایتان را دو برابر کنید زیرا قرار است در سفره ی عقد نیز بکار برده شوند. 

گل های رزتان چه رنگی باشد؟ 
انتخاب رنگ گل و اینکه چه رنگی را در تزئینات جشن عروسیتان بکار ببرید به سلیقه و تم عروسی شما بستگی دارد. سعی کنید از گل هایی با رنگ شاد استفاده کنید زیرا فضای جشن شما را نیز شادتر می کند. اگر قبل از مراسم عروسی جشن عقد نیز قرار است برگزار کنید سعی کنید از گل های رز سفید یا کرم استفاده کنید. اما پیشنهاد ما به این است که انتخابتان را با توجه به تم عروسیتان انجام دهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی