باغ تالار,تشریفات مجالس,خدمات مجالس,تشریفات عروسی,باغ تالار عروسی

باغ تالار و تشریفات لوکس لشکری برگزارکننده بزرگترین تشریفات مجالس,خدمات,باغ تالار عروسی در ایران

باغ تالار,تشریفات مجالس,خدمات مجالس,تشریفات عروسی,باغ تالار عروسی

باغ تالار و تشریفات لوکس لشکری برگزارکننده بزرگترین تشریفات مجالس,خدمات,باغ تالار عروسی در ایران

باغ تالار,تشریفات مجالس,خدمات مجالس,تشریفات عروسی,باغ تالار عروسی

در پی بیش از 15 سال آموختیم چگونه رویایی ترین شب زندگیتان را خلق کنیم تشریفات لوکس لشکری مبدع ایده های نوآورانه در برگزاری ضیافت های باشکوه برای آنان که بهترین ها را طلب می کنند.
تشریفات لوکس لشکری ارائه دهنده تشریفات مجالس , خدمات مجالس و برگزار کننده لوکس ترین و تشریفاتی ترین مجالس عروسی , عقد و نامزدی در باغ تالار مجلل و لوکس پیام لشکری

بایگانی

در جشن عروسی همواره شیک باشیم

يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۸ ق.ظ

http://www.payamlashkari.com/

طریقه لباس پوشیدن مهمان ها در مجلس عروسی می تواند به فضای عروسی زرق و برق ببخشد. لباس شما در جشن عروسی باید منعکس کننده این پیام باشد که شما در جشن عروسی هستید. 

مکان عروسی و طریقه ی پوشش
محل برگزاری عروسی یک کمک بزرگ برای چگونگی لباس پوشیدن شماست.بطور مثال اگر جشن عروسی قرار است در فضای باز مانند باغ تالار یا باغ عروسی برگزار شود می بایست لباس های راحت را برای جشن انتخاب کنید.
اگر جشن عروسی در سالن برگزار می شود می توانید لباس مورد علاقه خود را بر تن کنید اما دقت کنید که لباستان مناسب آن مجلس باشد. 

نوع لباسی که می پوشید
پیشنهاد ما برای مجالس رسمی لباس های بلند است ولی اگر ترجیح شما لباس کوتاه است مدلی را انتخاب کنید که قد آن تا زانو باشد. 

انتخاب پارچه
پیشنهاد ما به شما در این زمینه انتخاب پارچه های ابریشمی,حریر و دانتل است. زیرا این جنس پارچه ها جلال و شکوه خاصی را به لباس شما می بخشند. 

در انتخاب رنگ لباس دقت کنید
رنگ مشکی یک دست را برای لباستان انتخاب نکنید.رنگ هایی مانند فیروزه ای , سبز, آبی تیره و سورمه ای برای مجالس بسیار مناسب هستند.سعی کنید رنگ سفید که مختص عروس است را برای لباستان انتخاب نکنید. 

جلب توجه کنید
سعی کنید در لباس خود یک بخش خیره کننده و زیبا را بکار ببرید. این تکه خیره کننده می تواند کفش یا جواهر شما باشد.اما اگر روی لباستان بسیار کار شده باشد نیازی نیست از جواهرات سنگین استفاده کنید. 

کفش های پاشنه دار را انتخاب کنید
یکی از نکات قابل توجه در جشن عروسی و پوشش شما کفش شماست. کفش هایی با پاشنه تخت برای لباس های مجلسی و رسمی به هیچ عنوان مناسب نیستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی