باغ تالار,تشریفات مجالس,خدمات مجالس,تشریفات عروسی,باغ تالار عروسی

باغ تالار و تشریفات لوکس لشکری برگزارکننده بزرگترین تشریفات مجالس,خدمات,باغ تالار عروسی در ایران

باغ تالار,تشریفات مجالس,خدمات مجالس,تشریفات عروسی,باغ تالار عروسی

باغ تالار و تشریفات لوکس لشکری برگزارکننده بزرگترین تشریفات مجالس,خدمات,باغ تالار عروسی در ایران

باغ تالار,تشریفات مجالس,خدمات مجالس,تشریفات عروسی,باغ تالار عروسی

در پی بیش از 15 سال آموختیم چگونه رویایی ترین شب زندگیتان را خلق کنیم تشریفات لوکس لشکری مبدع ایده های نوآورانه در برگزاری ضیافت های باشکوه برای آنان که بهترین ها را طلب می کنند.
تشریفات لوکس لشکری ارائه دهنده تشریفات مجالس , خدمات مجالس و برگزار کننده لوکس ترین و تشریفاتی ترین مجالس عروسی , عقد و نامزدی در باغ تالار مجلل و لوکس پیام لشکری

بایگانی

گل های مناسب برای دسته گل عروس

دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۲۵ ب.ظ
گل های مناسب برای دسته گل عروس


گل رز قرمز
این نوع گل جزء دسته گل های کلاسیک می باشد و شاید بهترین انتخاب برای دسته گل عروس. این گل نماد شور و عشق بوده و معمولا مناسب هر طرح و تم عروسی می باشد. شاید همین باعث شده که نسبت به سایر گل ها کاربرد بیشتری داشته باشد. 

گل نیلوفر
گل نیلوفر دارای یک عطر بسیار قوی و در رنگ های سفید , قرمز , صورتی ,بنفش و نارنجی یافت می شود این گل نماد طول عمر زندگی مشترک و ثروت و رفاه بوده و مناسب عروسی در فضای باز مانند باغ یا باغ تالار و فصل تابستان می باشد زیرا مقاومت گل نیلوفر در برابر گرما بیشتر از آب و هوای سرد است. 

گل پائونیا 
نام های دیگر این گل , گل صد برگ یا گل صد تومانی است که نمادی از عشق و رفاه می باشد. این نوع گل بسیار معطر بوده و دارای رایحه ای شیرین است.
بکار بردن چند شاخه گل پائونیا در دسته گل , می تواند جذابیت خاصی را به دسته گل عروس ببخشد. 

گل ارکیده
این نوع گل نیز دارای رنگ ها و اشکال مختلفی است و برای عروسی در فضای باز مانندباغ تالار یا باغ مناسب می باشد. گل ارکیده نماد لوکس بودن, زیبایی و عشق است. به نظر می رسد با چنین معانی دوست داشتنی و زیبایی انتخاب خوبی برای مراسم عروسی و یا بکار بردن در تشریفات مجالس است. 

گل لاله
گل لاله در طرح ها و رنگ های مختلف یافت می شود که رنگ سفید آن نماد بخشش و گذشت , ارغوانی نماد وفادارای و رنگ قرمز آن نشان دهنده عشق و محبت است. گل لاله بسیار گل ساده و ظریفی است و انتخاب جالبی برای دسته گل عروس خواهد بود. 

گل یاسمن
ازین نوع گل به دلیل ریز بودن و ستاره ای شکل بودن آن می توان برای تزئینات دسته گل و پر کردن فضاهای خالی آن استفاده کرد. گل یاسمن می تواند جلوه ای زیبا و خاص به دسته گل عروس ببخشد. 

گل ادریسی
ادریسی در گرمای تابستان نمی تواند مدت زیادی را دوام بیاورد و مناسب عروسی در فصل تابستان و فضای باز مانند باغ یا باغ تالار نمی باشد. این نوع گل بیشتر مناسب عروسی در فصل پاییز و هوایی نسبتا سرد می باشد و در رنگ های سبز, سفید, آبی ,کبود و صورتی کشت می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی